Nehezedre esik olyan értékesítési szöveget írni, ami megkereséseket generál számodra?
Vagy lehet, hogy rossz típusú megkereséséket generál, és olyan ügyfelek keresnek meg, akik nem engedhetik meg maguknak a te szolgáltatásodat?
Ez nagyon frusztráló tud lenni. Azt gondolod, hogy te mindent megteszel annak érdekében, hogy eljuss a célközönségedhez, mégsem a megfelelő emberek találnak rád. Mindent megteszel az elakadások érdekében, amiről azt gondolod, hogy meg kell tenned, rengeteget dolgozol rajta, mégsem tudod bevonzani a számodra megfelelő ügyfeleket.
Elárulom, mit tudsz tenni annak érdekében, hogy weboldalad értékesítési oldalai jobban működjenek és ügyfeleket generáljanak.
1. Írj figyelemfelkeltő, megszólító címsort
Számos szövegírási technika létezik, amivel fel tudod kelteni az olvasók figyelmét, hogy el is olvassák amit írsz. Az egyik leggyakoribb, ha olyan szavakat, mondatokat használsz amik leírják, kik az ideális ügyfeleid.
Ha megszólítod őket. Például ha azt írod hogy „segítek kezdő női vállalkozóknak elindítani a vállalkozásukat” vagy „kisgyermekes anyáknak segítek megtalálni a számukra ideális állást” akkor az olvasó számára teljesen nyilvánvaló lesz, hogy kik a te ideális ügyfeleid, és megszólítva érzi magát. Az emberek felismerik magukat abban amit írsz. Majd ezután mutass rá, hogy a te terméked, szolgáltatásod megoldást fog nyújtani az ő problémájára. Tehát mindjárt az elején felismerje saját magát, és a problémáját amire te tudsz megoldást. Pl. „Hogyan írjunk sikeres emaileket? Email marketing tanfolyam kezdő kisvállalkozóknak. ” Ebből azonnal tudni fogja, hogy neki szól mert ő kezdő kisvállalkozó és a tanfolyam során megtanul sikeres emailt írni.
2. Győződj meg róla, hogy az értékesítési oldalad minden információt tartalmaz e
Írd le a problémát és add meg rá a megoldást, amiben te segíteni tudsz.
Írhatsz arról, hogy mi történik vele a terméked, szolgáltatásod nélkül, és miben változik meg az élete, ha igénybe veszi a te szolgáltatásodat. Érvelj, hogy milyen előnnyel jár és milyen haszna lesz neki azzal, ha veled dolgozik.
Figyelj arra, hogy minden információt megtaláljon, ami felmerül benne. Nagyon nehéz úgy eladni egy szolgáltatást, hogy az olvasó nem talál meg mindent a leírásban amire kíváncsi lehet. Nem fog utánajárni.
Nézd át az ügyfél szemével a szöveget, hogy minden információ benne van e.
- Mit tartalmaz a szolgáltatás és mi az általa nyújtott érték?
- Hogyan működik a szolgáltatásod?
- Mik a következő lépések és hogyan kezdhetik el a veled való együttműködést?
- Mennyibe kerül? Az ár előtt és után magyarázd el, hogy miért éri meg ennyiért megvenni
- Készíthetsz listát, hogy kinek való és kinek nem
Gondold végig, hogy még milyen kérdés merülhet fel benne, mielőtt készen állna a vásárlásra. Készülj fel a kifogásokra is. A gyakran ismételt kérdések GYIK szekció tökéletes a kifogások megválaszolására.
3. Meggyőző szavak, cselekvés ösztönzése
Érdemes meggyőző kifejezéseket használni a vásárlásra ösztönző gombokon. Ezeket lehet kérésként vagy kérdésként megfogalmazni mint pl. ” Készen állsz az indulásra?” vagy a „Csatlakozz hozzánk!” Egyértelműen legyen megfogalmazva, hogy milyen cselekvést vársz tőle.
Az értékesítési oldalon hatásos az olyan meggyőző technikák alkalmazása, mint például az írás személyre szabása. Tehát ahelyett hogy egyes szám harmadik személyben beszélnél az ügyfeleidről „ő” vagy „ők” formában, használd a ” te” vagy a „tiéd” szavakat, mert így sokkal személyesebb lesz a szöveged, sokkal könnyebben tudod megszólítani az olvasót.
A másik ilyen hatásos technika a történetmesélés. Az elmesélt történetek pedig életre keltik a már elért eredményeket és sokkal emberközelibbé teszik azokat. Erre jók az ügyfélvélemények is, akik elmondják, hogy ők milyen eredményeket értek el a te szolgáltatásod által.
Ez a három értékesítési tipp segíthet abban, hogy az értékesítési oldalad eljusson a kívánt célközönséghez és több megkeresést generáljon. Ha ezeket a technikákat alkalmazod, akkor az ügyfeleid számára már előre megadod azokat az információkat, amik felmerülnek benne, ezáltal megkönnyíted a döntését, hogy igénybe vegye az általad kínált terméket, szolgáltatást vagy veled akarjon dolgozni.