Hirdetni szeretnél, de átláthatatlan számodra a facebook hirdetéskezelő rendszere?
Hirdettél már néhányszor, de nem igazán működött, és nem tudod mi lehet a baj?
Hidd el nem vagy egyedül!
Nagyon sok vállalkozónak okoz fejfájást a facebook hirdetés
Poszt kiemelés
Kiemelsz egy egy posztot, mert jól sikerült és szeretnéd, ha miél többen megismenék az oldaladat, és egyre több követőd lenne. Mind ezt szeretnénk. Beállítod a leglogikusabban a beállításokat, fut a hirdetés, izgulsz, a facebook rendületlenül vonja a hirdetés összegét, de nem történik semmi. Néhány lájk, és kész.
Meta Business
Már hallottad, hogy nem poszt kiemeléssel kell hirdetni, ezért felmentél a Meta Business Suit felületére és onnan állítottad be a hirdetésed. Megjelölted a célcsoportot, több ezer, tízezer forintot elköltöttél és nem történt semmi, néhány lájk, pár oldal megtekintés és kész.
Nálam nem működik
Mivel valószínűleg túl vagy az első két próbálkozáson, és nem történt meg a nagy áttörés a facebook hirdetés által, nem nőtt meg ugrásszerűen a vásárlások, letöltések, jelentkezések száma, elkönyvelted, hogy "Nálam a facebook hirdetés nem működik",és úgy döntöttél nem hirdetsz többet.
Ha kicsit is ismerős ez, akkor jó helyen jársz!

A facebook egy nagyon jó hirdetési felület, ha tudsz vele bánni!
A facebook egy nagyon jó hely arra, hogy megismerejenek az emberek, megismerjék a szolgáltatásodat, a termékedet. De ennek van egy (több) trükkje. A megfelelő technikai beállítok. Kezdőként könnyen megijeszthet a rengeteg beállítás, amit nem is túl könnyű megtalálni, de hidd el megéri a ráfordított időt.
Mire kell figyelni?
Technikai beállítások:
- Vállalkozáskezelő létrehozása
- Facebook üzleti oldal összekapcsolása
- Emberek hozzárendelése
- Hirdetési fiók létrehozása és öszekacsolása a vállalkozáskezelővel
- Facebook pixel létrehozása és bekötése a weboldaladba
- Konverziós API létrehozása és bekötése a weboldaladba
- Domain hitelesítés
- Esemény konfigurálás


Hirdetés megtervezése és elkészítése:
- Hirdetési cél megtervezése
- Ehhez szükséges hirdetési szöveg megírása
- Hirdetési kreatívok ( igen, több is) elkészítése
- Landing oldal elkészítése, ahová irányítod a hirdetésből az érdeklődőt
- Célcsoport pontos meghatározása
- A hirdetés elkészítése, megfelelő beállításai
- Eredmények figyelése, mérése, szükség esetén a hirdetés módosítása
Ha ezek nagy része még hiányzik a facebook hirdetéseidből, akkor jelentkezz egy facebook workshop jellegű konzultációra és együtt megcsináljuk!
Mi fog történni a közös munka során?
- Zoomon találkozunk egy megbeszélt időpontban és megbeszéljük az elképzeléseidet, mit szeretnél, és mit csináltál eddig a hirdetésekkel kapcsolatban
- Beállítjuk a teljes vállalkozáskezelődet és hirdetési fiókodat közösen, képernyőmegosztással
- Átbeszéljük a hirdetéseidet, milyen legyen a szöveg, milyen legyen a kreatív ( kép) hozzá
- Közösen feladjuk az első hirdetésedet, majd egy következő alkalommal megnézzük az eredményeket és szükség esetén finomítunk a hirdetésen
Mit mondanak akiknek már beállítottuk közösen a fiókját?
Ne hagyd hogy a technika kifogjon rajtad!
Ha segítséget jelent számodra, hogy közösen állítjuk be a fiókodat és adjuk fel az első hirdetésedet, akkor szeretettel várlak !
A konzultáció min. 2 -3 óra és egy plusz alkalom, amikor finomhangoljuk a feladott hirdetést.
A facebook hirdetéskezelő workshop konzultáció ára 24.900.- Ft